MÎNTUIT “DACĂ” 6.

MÎNTUIT “DACĂ” 6. By David (duţu) Miclea.


26. “DACĂ” NU TE SPĂL EU: Petru I-a zis: „Niciodata nu-mi vei spala picioarele!” Isus i-a raspuns: „Daca nu te spal Eu, nu vei avea parte deloc cu Mine.” (Ioan.13:8).

27. “DACĂ” NU VOM CĂDEA DE OBOSEALĂ: Sa nu obosim in facerea binelui; caci, la vremea potrivita, vom secera, daca nu vom cadea de oboseala. (Gal.6:9).
28. “DACĂ” VĂ URĂŞTE LUMEA: Daca va uraste lumea, stiti ca pe Mine M-a urat inaintea voastra. (Ioan.15:18).
29. “DACĂ” RĂMÎNEŢI ÎN CUVÎNTUL MEU: Si a zis iudeilor care crezusera in El: „Daca ramaneti in Cuvantul Meu, sunteti in adevar ucenicii Mei; (Ioan.8:31).
30. “DACĂ” ZICEM CĂ N-AM PĂCĂTUIT: Daca zicem ca n-am pacatuit, Il facem mincinos, si Cuvantul Lui nu este in noi. (1Ioan.1:10).
VA URMA…
~maiepuţin~
(duţu)

Lasă un răspuns

