MÎNTUIT “DACĂ” 5.

MÎNTUIT “DACĂ” 5.    By David (duţu) Miclea.


21. “DACĂ” PRIMIM CUVINTELE LUI: Fiule, daca vei primi cuvintele mele, daca vei pastra cu tine invataturile mele, (Prov.2:1).

22. “DACĂ” PĂSTRĂM ÎNCREDEREA: Dar Hristos este credincios ca Fiu, peste casa lui Dumnezeu. Si casa Lui suntem noi, daca pastram pana la sfarsit increderea nezguduita si nadejdea cu care ne laudam. (Evr.3:6).
23. “DACĂ” VEŢI CERE CEVA: Daca veti cere ceva in Numele Meu, voi face. (Ioan.14:14).
24. “DACĂ” ADUCEŢI MULTĂ ROADĂ: Daca aduceti mult rod, prin aceasta Tatal Meu va fi proslavit; si voi veti fi astfel ucenicii Mei. (Ioan.15:8).
25. “DACĂ” RĂMÎNEM ÎN EL: Daca nu ramane cineva in Mine, este aruncat afara, ca mladita neroditoare, si se usuca; apoi mladitele uscate sunt stranse, aruncate in foc, si ard. (Ioan.15:6).
VA URMA…
~maiepuţin~
(duţu)

Lasă un răspuns

