MÎNTUIT “DACĂ” 3.

MÎNTUIT “DACĂ” 3. By David (duţu) Miclea.


11. “DACĂ” VEI TRĂI ÎMPREUNĂ CU EL: Acum, daca am murit impreuna cu Hristos, credem ca vom si trai impreuna cu El, (Rom.6:8).

12. “DACĂ” AVEM NAŞTEREA DIN NOU: Drept raspuns, Isus i-a zis: „Adevarat, adevarat iti spun ca, daca un om nu se naste din nou, nu poate vedea Imparatia lui Dumnezeu.” (Ioan.3:3).
13. “DACĂ” RĂMÎN CUVINTELE LUI ÎN NOI: Daca ramaneti in Mine si daca raman in voi cuvintele Mele, cereti orice veti vrea, si vi se va da. (Ioan.15:7).
14. “DACĂ” RĂMÎNEM SLUJITORI LUI: Daca Imi slujeste cineva, sa Ma urmeze; si unde sunt Eu, acolo va fi si slujitorul Meu. Daca Imi slujeste cineva, Tatal il va cinsti. (Ioan.12:26).
15. “DACĂ” NE MĂRTURISIM PĂCATELE: Daca ne marturisim pacatele, El este credincios si drept ca sa ne ierte pacatele si sa ne curete de orice nelegiuire. (1Ioan.1:9).
VA URMA…
~maiepuţin~
(duţu)

Lasă un răspuns

