ISUS A ARĂTAT DRAGOSTEA SA PRIN DĂRUIREA DE CARE A DAT DOVADĂ (2)

ISUS A ARĂTAT DRAGOSTEA SA PRIN DĂRUIREA DE CARE A DAT DOVADĂ (2)   By David (duţu) Miclea


5.ISUS S-A DAT PE SINE PENTRU NOI: Am fost rastignit impreuna cu Hristos, si traiesc… dar nu mai traiesc eu, ci Hristos traieste in mine. Si viata, pe care o traiesc acum in trup, o traiesc in credinta in Fiul lui Dumnezeu care m-a iubit si S-a dat pe Sine insusi pentru mine. (Gal.2:20).

6.ISUS ŞI-A DAT VIAŢA SA: asa cum Ma cunoaste pe Mine Tatal si cum cunosc Eu pe Tatal; si Eu Imi dau viata pentru oile Mele. (Ioan.10:15).

7.ISUS A DAT SLAVA SA: Eu le-am dat slava pe care Mi-ai dat-o Tu, pentru ca ei sa fie una, cum si Noi suntem una – (Ioan.17:22).

~maiepuţin~
(duţu)

Lasă un răspuns

