ISUS A ARĂTAT DRAGOSTEA SA PRIN DĂRUIREA DE CARE A DAT DOVADĂ (1 )

ISUS A ARĂTAT DRAGOSTEA SA PRIN DĂRUIREA DE CARE A DAT DOVADĂ (1  ) By David (duţu) Miclea


1.ISUS S-A DAT CA O PILDĂ CA NOI SĂ O URMĂM: Pentru ca Eu v-am dat o pilda, ca si voi sa faceti cum am facut Eu. (Ioan.13:15).

2. ISUS A DAT CUVÎNTUL SĂU CA NOI SĂ TRĂIM PRIN EL: Caci le-am dat cuvintele pe care Mi le-ai dat Tu. Ei le-au primit si au cunoscut cu adevarat ca de la Tine am iesit si au crezut ca Tu M-ai trimis. (Ioan.17:8).
3. ISUS NE-A DAT PACEA SA PENTRU VREMURILE TULBURE ALE VIEŢII: Va las pacea, va dau pacea Mea. Nu v-o dau cum o da lumea. Sa nu vi se tulbure inima, nici sa nu se inspaimante. (Ioan.14:27).
4. ISUS NE-A DAT DUHUL SĂU CĂ SĂ NE LĂSĂM CĂLĂUZIŢI DE EL: Cine pazeste poruncile Lui ramane in El, si El in el. Si cunoastem ca El ramane in noi prin Duhul pe care ni L-a dat. (1Ioan.3:24).
VA URMA…
~maiepuţin~
(duţu)

Lasă un răspuns

