CREDINCIOSUL ESTE ATENT LA PORUNCILE DOMNULUI 4.

CREDINCIOSUL ESTE ATENT LA PORUNCILE DOMNULUI 4.   (Ps.119) By David(duţu) Miclea.

16.Am mai multa pricepere decat batranii, caci pazesc poruncile Tale. (Ps.119:100).

17. Cresc în pricepere şi sunt gata să urăsc calea minciunii: Prin poruncile Tale ma fac mai priceput, de aceea urasc orice cale a minciunii. (Ps.119:104).
18.Orice cursă mi-ar întinde cel rău, eu rămîn fără să mă rătăcesc pe calea poruncilor Tale: Niste rai imi intind curse, dar eu nu ma ratacesc de la poruncile Tale. (Ps.119:110).
19.Iubirea de poruncile tale a depăşit iubirea cu mult mai mult decît de aurul curat: De aceea, eu iubesc poruncile Tale mai mult decat aurul, da, mai mult decat aurul curat: (Ps.119:127).
20.Împlinirea poruncilor Tale îm aduce nădejdea în izbăvirea pe care mi-o vei da: Eu nadajduiesc in mantuirea Ta, Doamne, si implinesc poruncile Tale. (Ps.119:166).
21.Doamne poate nu îţi cer prea mult, din cauză că am ales poruncile Tale: Mana Ta sa-mi fie intr-ajutor, caci am ales poruncile Tale. (Ps.119:173).
22.Doamne, păzirea poruncilor Tale şi învăţăturile Tale îmi deschide noi orizonturi spre viitor: Pazesc poruncile si invataturile Tale, caci toate caile mele sunt inaintea Ta. (Ps.119:168).
Doamne sunt mulţumit de tot ce primesc în urma păzirii poruncilor Tale.
~maiepuţin~
(duţu)

Lasă un răspuns

