CREDINCIOSUL ESTE ATENT LA PORUNCILE DOMNULUI 3.

CREDINCIOSUL ESTE ATENT LA PORUNCILE DOMNULUI 3. (Ps.119) By David(duţu) Miclea.


11.Doreşte să obţină mai multă înţelegere şi pricepere pe bază că crede în ele: Invata-ma sa am intelegere si pricepere, caci cred in poruncile Tale. (Ps.119:66).

12.Sa fie infruntati ingamfatii care ma asupresc fara temei! Caci eu ma gandesc adanc la poruncile Tale. (Ps.119:78).
13.Orice mi s-ar întîmpla, eu nu voi părăsi poruncile Tale: Gata, gata sa ma doboare si sa ma prapadeasca, dar eu nu parasesc poruncile Tale. (Ps.119:87).
14.Pentru avantajul ce îl am prin ele nu le voi uita niciodată: Niciodata nu voi uita poruncile Tale, caci prin ele ma inviorezi. (Ps.119:93).
15.Ele sunt la îndemîna mea, devenind mai înţelept decît vrăşmaşi mei: Poruncile Tale ma fac mai intelept decat vrajmasii mei, caci totdeauna le am cu mine. (Ps.119:98).

VA URMA…
~maiepuţin~
(duţu)

Lasă un răspuns

