MAMA

MAMA

Mi-ai cantat in vremi uitate
Cantecele duiosiei,
Clipe dulci de bunatate
Date-n dar copilariei…

Mi-ai sters lacrima pe fata
Ingrijind cu scumpatate,
De cu zori, de dimineata,
Pina-n ceas tarziu din noapte.

Mi-ai fost calda mangaiere
In purtarea ta sublima,
Cand plangeam de vreo durere
Sau de teama mea infima.

Mi-ai rostit intaia-si data
De cand am venit pe lume :
– “ Dragul mamei, ai un tata!”
– “ Puiul mamei! Ai un nume…”

Mi-ai zambit cu-nfrigurare
Radiind de fericire,
Asteptand cu nerabdare
Primul gest…de gangurire.

Mi-ai purtat de grija-n viata
Si-ai trezit in al meu suflet
Dorul de-a iesi din ceata
Pas cu pas in al meu umblet…

Mi-ai citit in ceasuri sfinte
Slova vechilor cazanii
Ce le-ai semanat in minte
Sa-mi incununeze anii.

Mi-ai plecat Iubita Mama
Colo-n vesnicii! Departe…
Glasul tau tot ma mai cheama,
Sa fim sus si dupa moarte…

Mi-ai pus Mama-n suflet dorul
Dupa Cerul plin de stele
Si mi-ai semanat ogorul
Dragostei inimii mele…

Mi-ai spus mama ca in Carte…
Este scris despre Lumina
Caci prin ea avea-vom parte
Cu Isus cand o sa vina !….

Cantec vechi, de Stefan Onofrei
~maipuţin~
(duţu)

Lasă un răspuns

