CREDINCIOSUL ÎNTR-O CONTINUĂ CĂUTARE

CREDINCIOSUL ÎNTR-O CONTINUĂ CĂUTARE    By David (duţu) Miclea


*Crediciosul caută:

1.NEPRIHĂNIREA: Iar tu, om al lui Dumnezeu, fugi de aceste lucruri, si cauta neprihanirea, evlavia, credinta, dragostea, rabdarea, blandetea. (1Tim.6:11).
2.EVLAVIA: Iar tu, om al lui Dumnezeu, fugi de aceste lucruri, si cauta neprihanirea, evlavia, credinta, dragostea, rabdarea, blandetea. (1Tim.6:11).
3.CREDINŢA: Iar tu, om al lui Dumnezeu, fugi de aceste lucruri, si cauta neprihanirea, evlavia, credinta, dragostea, rabdarea, blandetea. (1Tim.6:11).
4.DRAGOSTEA: Iar tu, om al lui Dumnezeu, fugi de aceste lucruri, si cauta neprihanirea, evlavia, credinta, dragostea, rabdarea, blandetea. (1Tim.6:11).
5.RĂBDAREA: Iar tu, om al lui Dumnezeu, fugi de aceste lucruri, si cauta neprihanirea, evlavia, credinta, dragostea, rabdarea, blandetea. (1Tim.6:11).
6.BLÎNDEŢEA: Iar tu, om al lui Dumnezeu, fugi de aceste lucruri, si cauta neprihanirea, evlavia, credinta, dragostea, rabdarea, blandetea. (1Tim.6:11).
7.PE DUMNEZEU: Caci asa vorbeste Domnul catre casa lui Israel: „Cautati-Ma, si veti trai! (Amos.5:4).
8.SĂ VESTEASCĂ: Si am cautat sa vestesc Evanghelia acolo unde Hristos nu fusese vestit, ca sa nu zidesc pe temelia pusa de altul, (Rom.15:20).
9. SĂ MÎNTUIEASCĂ PE ALŢI: cautati sa mantuiti pe unii, smulgandu-i din foc; de altii iarasi fie-va mila cu frica, urand pana si camasa manjita de carne. (Iuda.1:23).
10. CAUTĂ ÎN CARTE: Cautati in cartea Domnului si cititi! Niciuna din toate acestea nu va lipsi, nici una, nici alta nu vor da gres. Caci gura Domnului a poruncit lucrul acesta: Duhul Lui va strange acele salbaticiuni. (Isa.34:16).
11. CAUTĂ FAŢA DOMNULUI: Iata partea de mostenire a celor ce-L cheama, a celor ce cauta fata Ta, Dumnezeul lui Iacov. (Ps.24:6).
12. CAUTă O ALTĂ PATRIE: Cei ce vorbesc in felul acesta arata deslusit ca sunt in cautarea unei patrii. (Evr.11:14).
13. SĂ FIE CEI DINTÎI ÎN FAPTE BUNE: Adevarat este cuvantul acesta si vreau sa spui apasat aceste lucruri, pentru ca cei ce au crezut in Dumnezeu sa caute sa fie cei dintai in fapte bune. Iata ce este bine si de folos pentru oameni! (Tit.3:8).
14. CAUTĂ SLAVA DOMNULUI: Cine vorbeste de la sine cauta slava lui insusi; dar cine cauta slava Celui ce L-a trimis, Acela este adevarat, si in El nu este strambatate. (Ioan.7:18).
15. CAUTĂ PORUNCILE DOMNULUI: Voi umbla in loc larg, caci caut poruncile Tale. (Ps.119:45). Al Tau sunt: mantuieste-ma! Caci caut poruncile Tale. (Ps.119:94).
16. PE DOMNUL, IUBITUL INIMII: Am cautat noaptea in asternutul meu, am cautat pe iubitul inimii mele; l-am cautat, dar nu l-am gasit… M-am sculat atunci si am cutreierat cetatea, ulitele si pietele; si am cautat pe iubitul inimii mele… l-am cautat, dar nu l-am gasit! (Cînt.cîntărilor.3:1-2).
17. ÎNŢELEPCIUNEA: daca vei lua aminte la intelepciune si daca-ti vei pleca inima la pricepere; daca vei cere intelepciune si daca te vei ruga pentru pricepere..(Prov.2:2-3).
18. CAUTĂ FOLOSUL CELOR MÎNTUIŢI: Dupa cum ma silesc si eu in toate lucrurile sa plac tuturor, cautand nu folosul meu, ci al celor mai multi, ca sa fie mantuiti. (1Cor.10:33).
19. CAUTĂ PE FRAŢI: Pe cand ratacea pe camp, l-a intalnit un om. Omul acela l-a intrebat: „Ce cauti?” „Caut pe fratii mei”, a raspuns Iosif; „spune-mi, te rog, unde pasc ei oile?”(Genesa.37:15-16).
20. CAUTĂ PACEA: Departeaza-te de rau si fa binele; cauta pacea si alearga dupa ea! (Ps.34:14).
21. CAUTĂ SĂ FACĂ TOTDEAUNA CE ESTE BINE: Luati seama ca nimeni sa nu intoarca altuia rau pentru rau; ci cautati totdeauna sa faceti ce este bine atat intre voi, cat si fata de toti. (1Tes.5:15).
22. SĂ-ŞI ÎMPLINEASCĂ CHEMAREA ŞI ALEGEREA: De aceea, fratilor, cautati cu atat mai mult sa va intariti chemarea si alegerea voastra; caci, daca faceti lucrul acesta, nu veti aluneca niciodata. (2Pet.1:10).
23. SĂ ÎMPARTĂ DREPT CUVÎNTUL ADEVĂRULUI: Cauta sa te infatisezi inaintea lui Dumnezeu ca un om incercat, ca un lucrator care n-are de ce sa-i fie rusine si care imparte drept Cuvantul adevarului. (2Tim.2:15).
24. CETATEA VIITOARE: Caci noi n-avem aici o cetate statatoare, ci suntem in cautarea celei viitoare. (Evr.13:14).
25. SĂ FIE SOCOTIŢI NEPRIHĂNIŢI ÎN HRISTOS: Dar, daca, in timp ce cautam sa fim socotiti neprihaniti in Hristos, si noi insine am fi gasiti ca pacatosi, este oare Hristos un slujitor al pacatului? Nicidecum! (Gal.2:17).
26. CAUTĂ ÎMPĂRĂŢIA LUI DUMNEZEU: Cautati mai intai Imparatia lui Dumnezeu si neprihanirea Lui, si toate aceste lucruri vi se vor da pe deasupra. (Mat.6:33). Cautati mai intai Imparatia lui Dumnezeu, si toate aceste lucruri vi se vor da pe deasupra. (Luc.12:31).
~maiepuţin~
(duţu)

Lasă un răspuns

