N-AŞ PUTEA SĂ UIT (1)

N-AŞ PUTEA SĂ UIT (1)       By David (duţu) Miclea

“MAI MULT DECÎT O ADUCERE AMINTE”

* Sunt atîtea lucruri pe care le uităm aşa de repede, sunt unele care am vrea să-le uităm şi nu reuşim, dar sunt anumite lucruri care sunt speciale pentru noi, a căror amintire vrem să o păstrăm vie în viaţa noastră, iată cîteva din ele:

1. DESPRE ISUS MAI MULT DECÎT AMINTIRE, E CEVA CE TREBUIE SĂ TRĂIM (aşa cum spune Pavel: Hristos in voi, nadejdea slavei. (Col.1:27)): Adu-ti aminte de Domnul Isus Hristos, din samanta lui David, inviat din morti, dupa Evanghelia mea, (2Tim.2:8).

2. DE ÎNVĂŢĂTURA APOSTOLILOR: Dar voi, preaiubitilor, aduceti-va aminte de vorbele vestite mai dinainte de apostolii Domnului nostru Isus Hristos. (Iuda.1:17).

3.DE VESTIREA FĂCUTĂ PRIN PROROCI: ca sa va fac sa va aduceti aminte de lucrurile vestite mai dinainte de sfintii proroci si de porunca Domnului si Mantuitorului nostru, data prin apostolii vostri. (2Pet.3:2).

4.DE CREDINŢA ACEIA NEPREFĂCUTĂ PE CARE O AVEAM LA ÎNCEPUT: Imi aduc aminte de credinta ta neprefacuta, care s-a salasluit intai in bunica ta Lois si in mama ta, Eunice, si sunt incredintat ca si in tine. (2Tim.1:5).

5. DE FELUL DE PURTARE ÎN HRISTOS: Pentru aceasta v-am trimis pe Timotei, care este copilul meu preaiubit si credincios in Domnul. El va va aduce aminte de felul meu de purtare in Hristos si de felul cum invat eu pe oameni pretutindeni in toate bisericile. (1Cor.4:17).

VA URMA….

~maiepuţin~

(duţu)

Lasă un răspuns

