AVANTAJELE CITIRI SFINTEI SCRIPTURI 2.

AVANTAJELE CITIRI SFINTEI SCRIPTURI 2.     By David (duţu)Miclea

6. CITIREA SCRIPTURILOR ESTE O RECOMANDARE SFÎNTĂ: Cartea aceasta a Legii sa nu se departeze de gura ta; cugeta asupra ei zi si noapte, cautand sa faci tot ce este scris in ea; caci atunci vei izbandi in toate lucrarile tale si atunci vei lucra cu intelepciune. (Ios.1:8).

7. MĂ ÎNVAŢĂ CUM SĂ ÎMI PĂSTREZ CURATĂ CĂRAREA: Cum isi va tine tanarul curata cararea? Indreptandu-se dupa cuvantul Tau. (Ps.119:9).

8. CUNOAŞTEREA SCRIPTURILOR MĂ PĂZEŞTE DE RĂTĂCIRE: Drept raspuns, Isus le-a zis: „Va rataciti! Pentru ca nu cunoasteti nici Scripturile, nici puterea lui Dumnezeu. (Mat.22:29). Drept raspuns, Isus le-a zis: „Oare nu va rataciti voi, din pricina ca nu pricepeti nici Scripturile, nici puterea lui Dumnezeu? (Marc.12:24).

9.MĂ PĂSTREAZĂ PE CALEA SFINŢENIEI: Sfinteste-i prin adevarul Tau: Cuvantul Tau este adevarul. (Ioan.17:17).

10. CITIREA EI ÎMI ÎNVIOREAZĂ SUFLETUL: Legea Domnului este desavarsita si invioreaza sufletul; marturia Domnului este adevarata si da intelepciune celui nestiutor. (Ps.19:7)

VA URMA…
~maiepuţin~
(duţu)

Lasă un răspuns

