NU-MI PARE RĂU…

NU-MI PARE RĂU…

Nu-mi pare rău că am greşit,
Nu este om care să nu greşească…
Regret doar că în greşeal-am stăruit
Şi mi-am mânjit haina sufletească…

Nu-mi pare rău că sunt sărac,
Banii n-aduc fericirea…
Regret doar că n-am sufletul bogat
Şi cerşesc de la alţii omenia…

Nu-mi pare rău că-n viaţă n-am avut fericire,
M-am mulţumit şi c-un zâmbet forţat…
Regret că m-am gândit doar la mine,
Iar să-i fac pe alţii fericiţi, am refuzat…

zilda_feb10_u_1000

Nu-mi pare rău c-am fost slab
Şi m-au atras patimi şi ispite…
Regret că n-am cerut putere nici un gram,
Când alţii au primit cu o simplă rugăminte…

Nu-mi pare rău că-n toate-am eşuat
Şi am avut parte doar de dezamăgire…
Regret că de jos nu m-am mai ridicat,
Când puteam să mă agăţ de-a speranţei frânghie…

baironrivera1

Nu-mi pare rău că am să mor
Şi nimeni nu va mai auzi de mine…
Regret că, deşi ştiam că-s muritor,
Am irosit ani şi zile…

hosseinzare10

Nu-mi pare rău, chiar nu-mi pare!
În viaţă nu mi-am făcut aşteptări…
Atunci, rămâne o singură-ntrebare:
Cum de am atâtea remuşcări?

Sursă foto: mymodernmet.com

Sursa:http://teonymus.wordpress.com/2014/06/26/nu-mi-pare-rau/

Lasă un răspuns

