CREŞTINUL DOVEDEŞTE IUBIRE 2

CREŞTINUL DOVEDEŞTE IUBIRE 2. By David (duţu) Miclea


7. Creştinul iubeşte pe Domnul Isus:
-Cine are poruncile Mele si le pazeste acela Ma iubeste; si cine Ma iubeste va fi iubit de Tatal Meu. Eu il voi iubi si Ma voi arata lui.” (Ioan.14:21).

8. Creştinul iubeşte adevărul:
-si cu toate amagirile nelegiuirii, pentru cei ce sunt pe calea pierzarii, pentru ca n-au primit dragostea adevarului ca sa fie mantuiti. (2Tes.2:10).

9.Creştinul iubeşte pe fraţi:
-Va dau o porunca noua: sa va iubiti unii pe altii; cum v-am iubit Eu, asa sa va iubiti si voi unii pe altii. (Ioan.13:34) .
-Aceasta este porunca Mea: sa va iubiti unii pe altii, cum v-am iubit Eu. (Ioan.15:12).
– Va poruncesc aceste lucruri, ca sa va iubiti unii pe altii. (Ioan.15:17).
-Iubiti-va unii pe altii cu o dragoste frateasca. In cinste, fiecare sa dea intaietate altuia. (Rom.12:10).
-Sa nu datorati nimanui nimic, decat sa va iubiti unii pe altii: caci cine iubeste pe altii a implinit Legea. (Rom.13:8).
-Cat despre dragostea frateasca, n-aveti nevoie sa va scriem; caci voi singuri ati fost invatati de Dumnezeu sa va iubiti unii pe altii, (1Tes.4:9).
-Deci ca unii care prin ascultarea de adevar v-ati curatat sufletele prin Duhul, ca sa aveti o dragoste de frati neprefacuta, iubiti-va cu caldura unii pe altii, din toata inima; (1Pet.1:22).

10. Creştinul iubeşte pe toţi oameni:
-cu evlavia, dragostea de frati; cu dragostea de frati, iubirea de oameni. (2Pet.1:7).

11. Creştinul îşi iubeşte nevasta:
– Barbatilor, iubiti-va nevestele cum a iubit si Hristos Biserica si S-a dat pe Sine pentru ea, (Efes.5:25).
-Barbatilor, iubiti-va nevestele si nu tineti necaz pe ele. (Col.3:19).
– Tot asa trebuie sa-si iubeasca si barbatii nevestele, ca pe trupurile lor. Cine isi iubeste nevasta se iubeste pe sine insusi. (Efes.5:28).

12. Creştinul iubeşte pe vrăşmaşi:
-Dar Eu va spun: iubiti pe vrajmasii vostri, binecuvantati pe cei ce va blestema, faceti bine celor ce va urasc si rugati-va pentru cei ce va asupresc si va prigonesc, (Mat.5:44).
-Dar Eu va spun voua care Ma ascultati: Iubiti pe vrajmasii vostri, faceti bine celor ce va urasc, (Luc.6:27).
-Voi insa iubiti pe vrajmasii vostri, faceti bine si dati cu imprumut, fara sa nadajduiti ceva in schimb. Si rasplata voastra va fi mare si veti fi fiii Celui Preainalt; caci El este bun si cu cei nemultumitori si cu cei rai. (Luc.6:35).

 
VA URMA…
~maiepuţin~
(duţu

Lasă un răspuns

