VEJNICIA DEPINDE DE ALEGERA TA

VEJNICIA DEPINDE DE ALEGERA TA (Matei 25:31-46)    By David(duţu) Miclea 

OII or CAPRE !

*El ii va desparti pe unii de altii cum desparte pastorul oile de capre;(Matei.25:32-33)

Biblia ne invata, ca atunci cand va veni Isus (Fiul Omului) in slava Sa,va desparti pe unii de alti intocmai cum un pastor desparte oile de capre.

Dumnezeu a dat toata puterea de a judeca Fiului, adica lui Isus ;Tatal nici nu judeca pe nimeni, ci toata judecata a dat-o Fiului, (Ioan.5:22)

DIFERENTA DINTRE OI SI CAPRE.

Nu as vrea sa comfundam oile cu caprele desi mutarea la oras ii face pe multi sa uite de unde au venit …Imparatul David stand pe tron el nu a uitat de unde a ajuns pe tron. “Te-am luat de la pasune, dinapoia oilor, ca sa fii capetenia poporului Meu, Israel; (1Cron.17:7)

Sa vedem diferenta…

-Oile au lana,caprele au par

-Oile spun beee.. iar caprele ;miiiiie
-Vocile foarte diferite

-Oile sunt blande,caprele nu (foarte artagoase)

-Oile accepta sa fie conduse,caprele nu.
-Se pare ca oile sunt gata ori si cand pentru a primi directive,nu tot asa e cu caprele,ele isi croiesc singure drumul

-Oile fug de inamic,caprele sunt gata de bataie.

-Oile se simpt in siguranta langa pastor,caprele cand sunt in varful pomului.

-Oile se hranesc mai mult cu iarba,caprele cu frunze si coaja copacilor pe care ii distruge.

Isus isi trimite ucenici cu lozinca aceasta: “oii in mijlocul lupilor “(Mat.10:16)

ISUS VA DESPARTII

-Cum desparte pastorul oile de capre (vers.33)

-Binecuvantati de blestemati (vers.34;41)

-Cuvintele despartiri: “VENITI” si “DUCETIVA”

-Binecuvantati la dreapta Tatalui,blestemati in focul vesnic

-Neprihaniti in viata vesnica,blestemati in pierzarea vesnica.

-La dreapta ori la stanga

MOTIVELE DESPARTIRI:

“Ati facut “ ori “Nu ati facut”.

-am fost flamand, si Mi-ati dat de mancat;

– Mi-a fost sete, si Mi-ati dat de baut;

– am fost strain, si M-ati primit;

– am fost gol, si M-ati imbracat;

-am fost bolnav, si ati venit sa Ma vedeti;

– am fost in temnita, si ati venit pe la Mine.”

“Ati facut”ori “Nu ati facut”

“Adevarat va spun ca, ori de cate ori n-ati facut aceste lucruri unuia dintre acesti foarte neansemnati frati ai Mei, Mie nu Mi le-ati facut.”

Lucruri mici vor face diferenta…

*E usor sa iubesti pe cei ce te iubesc,dar poti sa iubesti pe aceeia care zilnic iti doresc distrugere ta,chiar la aceasta suntem chemati sa iubim pe toti oamenii.

VA VENI O ZI…

-Isus va sta pe tronul de judecata

-Natiunile pamantului vor sta inaintea Lui,pentru judecata (si tu vei fi acolo cu siguranta)

-Isus va desparti lumea (natiiunile) in doua.

-Uni vor fi chemati :Binecuvantati Tatalui.

-Alti vor primi numele de : Blestematilor.

Ziua unde vei ajunge in urma trairi si credintei tale in Hristos.

*Atunci se va vedea diferenta clara dintre cei ce au slujit lui Dumnezeu si cei ce n-au slujit.

*Destinul vesnic este determinat de trairea ta, iar Mantuirea se capata prin credinta. 

~maieputin~ 

(dutu)

Lasă un răspuns

