CUM SE PĂSTREAZĂ PRIETENIA CU ISUS 2.

CUM SE PĂSTREAZĂ PRIETENIA CU ISUS 2.       By David (duţu) Miclea

4. PRIN FAPTUL CĂ RĂMÎNEM ÎN DRAGOSTEA SA: Cum M-a iubit pe Mine Tatal, asa v-am iubit si Eu pe voi. Ramaneti in dragostea Mea. (Ioan.15:9).

5. PRIN FAPTUL CĂ RĂMÎNEM ÎN CUVÎNTUL SĂU: Daca ramaneti in Mine si daca raman in voi cuvintele Mele, cereti orice veti vrea, si vi se va da. (Ioan.15:7).

6. DATORITĂ FAPTULUI CĂ ÎMPLINIM PORUNCILE LUI: Voi sunteti prietenii Mei, daca faceti ce va poruncesc Eu. (Ioan.15:14).

7. PENTRU CĂ ADUCEM MULTĂ ROADĂ: Ramaneti in Mine, si Eu voi ramane in voi. Dupa cum mladita nu poate aduce rod de la sine, daca nu ramane in vita, tot asa nici voi nu puteti aduceti rod, daca nu ramaneti in Mine. (Ioan.15:4).
-Daca aduceti mult rod, prin aceasta Tatal Meu va fi proslavit; si voi veti fi astfel ucenicii Mei. (Ioan.15:8).
-Nu voi M-ati ales pe Mine; ci Eu v-am ales pe voi; si v-am randuit sa mergeti si sa aduceti rod, si roada voastra sa ramana, pentru ca orice veti cere de la Tatal, in Numele Meu, sa va dea. (Ioan.15:16).

~maiepuţin~
(duţu)

Lasă un răspuns

