OMUL NOU / O FĂPTURĂ NOUĂ ,ACTIVITĂŢI 2.

OMUL NOU / O FĂPTURĂ NOUĂ ,ACTIVITĂŢI 2.  (2Cor.5:17)   By David (duţu) Miclea

*Cuvîntul de aur: Caci, daca este cineva in Hristos, este o faptura noua. Cele vechi s-au dus: iata ca toate lucrurile s-au facut noi. (2Cor.5:17)

Omul nou trăieşte sub legi noi:

1.Sub legea vieţii: In adevar, legea Duhului de viata in Hristos Isus m-a izbavit de legea pacatului si a mortii. (Rom.8:2).

2.Sub legea slobozeniei: Dar cine isi va adanci privirile in legea desavarsita, care este legea slobozeniei, si va starui in ea, nu ca un ascultator uituc, ci ca un implinitor cu fapta, va fi fericit in lucrarea lui. (Iac.1:25).

3.Sub legea dragostei: Va dau o porunca noua: sa va iubiti unii pe altii; cum v-am iubit Eu, asa sa va iubiti si voi unii pe altii. (Ioan.13:34)

-Aceasta este porunca Mea: sa va iubiti unii pe altii, cum v-am iubit Eu. (Ioan.15:12)

– Va poruncesc aceste lucruri, ca sa va iubiti unii pe altii. (Ioan.15:17)

VA URMA…
~maiepuţin~
(duţu)

Lasă un răspuns

