ISUS E GATA SA FACA TOTUL …

ISUS E GATA SA FACA TOTUL …  (Filipeni.4:13)   By DAVID(dutu)Miclea

*Cuvntul de aur:  Pot totul in Hristos care ma intareste. (Filip.4:13)

TU SPUI:…                         EL SPUNE:..

Tu spui : “Nu pot!”

El spune : “Poti totul in Cristos” (Filipeni 4:13)

Tu spui : “Nu ma pot ierta.”

El spune : ” Poti ,fiindca si Eu te-am iertat!” (Efeseni 4:32)

Tu spui : “Oare ce voi face?”

El spune : “Eu voi ingriji de nevoile tale.”

Tu spui : “Mi-e frica!”

El spune : ” Eu nu ti-am dat un duh de frica, ci de putere, de dragoste si de chibzuinta.” (2Timotei 1:7)

Tu spui : “Nu pot rezolva problema asta!”

El spune : ‘ Incredinteaza-ti soarta in Mana Domnului si El te va sprijini” (Psalmul 55:22)

~maieputin~

(dutu)

Lasă un răspuns

