Ca si Petru

Ca si Petru

Ca si Petru

La fel ca lui Petru si mie mi-ai spus

Ca in noaptea-ncercarii si eu Te-oi trada
La fel ca si Petru si eu am raspuns
“Ah Doamne Isuse nicicand n-oi putea”

La fel ca si Petru si eu Te-am tradat
La foc ma-ncalzeam zicand “nu-L cunosc”
Cuvintele Sfinte ce iute-am uitat,
Mi-e rusine si plang, am gresit-recunosc!

Fara Tine, acum inteleg, sant nimic!
Mai rau ,mult mai rau, sant gunoi!
Doar langa Tine ma ‘nalt ma ridic
Ma iubesti, m-ai iertat, m-ai primit inapoi.

La fel ca si Petru raspund “Te iubesc”
Mai mult ca orice-“Tu o sti”
Si viata-mi intreaga vreau sa-Ti slujesc
Iertat,fericit Te astept ca sa vii!
Marius Alexandru

Sursa:  http://mariusalex.wordpress.com/2014/04/15/ca-si-petru/

Lasă un răspuns

