“MARE E BUNĂTATEA TA FAŢĂ DE MINE, DOAMNE!”

“MARE E BUNĂTATEA TA FAŢĂ DE MINE, DOAMNE!”    By David (duţu) Miclea

*Cuvîntul de aur: Iata ce mai gandesc in inima mea si iata ce ma face sa mai trag nadejde: bunatatile Domnului nu s-au sfarsit, indurarile Lui nu sunt la capat, ci se innoiesc in fiecare dimineata. Si credinciosia Ta este atat de mare! ( Plîngerile lui Ieremia.3:21-23).

-Bunătăţile Domnului nu s-au sfîrşit, hambarele Lui încă sunt pline ,El revarsă belşugul binecuvîntărilor Lui peste mine.
-In fiecare dimineaţă văd bunătatea Lui, şi seara mă minunez de credincioşia Lui căt de mare e faţă de mine.
-Indurările Lui nu au capăt, chiar dacă de multe ori nu le meritam ,dar în bunătatea Lui le înoieşte în fiecare dimineaţă faţă de mine.
-El dovedeşte credincioşia Lui chiar dacă eu nu mă port la nivelul legămîntului pe care l-am încheiat cu El…
-Sunt plin de nădejde ,mă găndesc adînc în inima mea şi nădăjduiesc zilnic la bunătatea Sa.
***Uimit de felul Lui de a fi cu mine nu pot să spun mai mult decît:”Doamne îţi mulţumesc.
~maiepuţin~
(duţu)

Lasă un răspuns

