Acasă

Acasă

te regăsesc măicuţă suferindă

când vin acas în prag de sărbătoare

de mult nu te mai uiţi într-o oglindă

prea rar mai urci pe scări în casa mare

ţi-e mersul greu şi vorba ţi-e domoală

cauţi ceva într-un sertar la masă

ne-aduci zâmbind câteva nuci în poală

ai ochii-n lacrimi că –am venit acasă

şi pleci apoi cu o găleată-n mână

să aduci apă că ne este sete

ce lung e drumul până la fântână

să poţi să aduci, prinzi mijlocul în bete

măicuţă mea tu eşti icoană vie

cu chipul tău brazdat de vânt şi ploi

mă rog la Dumnezeu să mi te ţie

dacă-ai să vrei te vom lua la noi

o să-ţi lipsească şura şi grădina

cocoşul n-o să-ţi cânte-n dimineţi

vino cu noi şi vei găsi lumina

nu te lasa cuprinsă de tristeţi

copiii mei, nu ştiţi ce bucurie

mă-ncearcă când veniţi cu toţi la masă

şi atât căt Domnul o să mă mai ţie

eu vă aştept ahttp://maminineta.files.wordpress.com/2014/04/buni-3.jpgici la mine acasă

Lasă un răspuns

