MINUNILE DOMNULUI ISUS (4)

MINUNILE DOMNULUI ISUS (4) (Luca.5:1-11) By David (duţu) Miclea

…DAR, LA CUVÎNTUL TĂU, VOI ARUNCA MREJELE…

*Cuvîntul de aur: Cand a incetat sa vorbeasca, a zis lui Simon: „Departeaz-o la adanc si aruncati-va mrejele pentru pescuire.” (Luca.5:4)

…PESCUIREA MINUNATĂ ; LOCUL = MAREA GALILEEI
Nu există mai mare descurajare, pentru un pescar, decît aceeia să se întoarcă acasă fără nici un peşte, imaginaţi-vă, o noapte întreagă, aşteptînd să vină un biet peşte, şi cînd colo te întorci acasă cu “nimic” în plasă, aşa se întorcea şi petru la ţărm cu o corabie goală fără nici un peşte.
Întocmai ca şi Petru de altă dată, ne trudim degeaba, o noapte întreagă.
De ce totuşi, unii după o viaţă de pescuirea chiar se cred mari pescari, la ţărmul apus al vieţii se întorc, fără nici un peşte, nici chiar familia nu este prinsă în corabia salvării.

CE SE ÎNTÎMPLASE….?
LUCRURI POSIBILE.
-O viaţă de slujire fără Hristos.
-O viaţă de slujire fără a fi un exemplu de urmat.
-O viaţă de îngîmfare, numai eu şi nimeni altul…
-O viaţă de reclamă din partea altora, fără să verifice vopseaua
-O viaţă pentru sine şi nu pentru alţii

DAR DACĂ AM FACE CA ŞI PETRU
-Drept raspuns, Simon I-a zis: „Invatatorule, toata noaptea ne-am trudit si n-am prins nimic; dar, la cuvantul Tau, voi arunca mrejele (vers.5)
-Dacă am recunoaşte că ne-am trudit degeaba…
-Dacă am accepta ideia ca nu suntem mai buni, că alţi au prins şi noi nu…
-Dacă am accepta ideia că am petrecut prea mult timp fără rezultate- o noapte întreagă…
-Dacă am accepta ca Isus să ne conducă…
-Dacă am accepta Cuvîntul să ca singura cale de povăţuire, indreptare, şcolarizare, cînd e vorba de pescuit….
-Dacă am spune şi noi ca Petru, mă predau, la Cuvîntul Tău arunc încă odată mreajă…..

ATUNCI S-AR ÎNTÎMPLA
-Lucruri nemaipomenite- Azi am vazut lucruri nemaipomenite.” (Luc.5:26)
-Ar fi peşte din belşug, peste aşteptări- au prins o asa de mare multime de pesti ca incepeau sa li se rupa mrejele (vers.6).
-Am chema şi pe alţi să ne ajute în lucrare – Au facut semn tovarasilor lor care erau in cealalta corabie sa vina sa le ajute (vers.7a).
-Ar fi bucuria noastră şi a Bisericilor din jur, care s-ar umplea şi ele- . Aceia au venit, si au umplut amandoua corabiile, asa ca au inceput sa se afunde corabiile (vers.7b).
-Ne-am vedea neputinţa şi greşala noastră practicată, am cădea la picioarele Marelui Învăţător, i-am mulţumi Îi ne-am recunoaşte vine, cerîndune iertare.

NUMAI ASCULTÎND DE EL, PESCUIREA DEVINE MINUNATĂ.
~maiepuţin~
(duţu)

Lasă un răspuns

