„BINECUVNTATI DE DOMNUL”

 „BINECUVNTATI DE DOMNUL”  (Ps.115:2)   By David (duţu) Miclea

*Cuvntul de aur:  Domnul Si-aduce aminte de noi: El va binecuvanta, va binecuvanta casa ;  “TA/MEA”  (Ps.115:12).

 

 

 

Mîngăierile lui Dumnezeu vin la timpul potrivit, nici prea repede, nici prea devreme.

 

Fiecare am avut expierenţa unei zile plină de binecuvîntare peste noi,datorita faptului că Dumnezeu şi-a adus aminte de fiecare dintre noi, de increderea ce am avut-o în El.

 

Daca El verifică trecutul nostru  şi primim binecuvîntarea dupa îndurarea Lui, să fim siguri , nici viitorul nu este scos de sub privirea Lui.

 

Să privim spre viitor cu încredere aducîndu-ne aminte că Dumnezeu ne aşteaptă acolo pentru a ne binecuvînta. El face promisiuni pentru casa ta, şi pentru casa mea, deaceea trebuie să strigăm plini de veselie: “Suflete al meu , binecuvintează pe Domnul şi nu uita nici una din binefacerile Lui” caci El îşi aduce aminte ca să ne binecuvinteze.

 

*Rămîneţi sub binecuvîntarea Domnului!

~maieputin~

(dutu)

Lasă un răspuns

