“FACEŢI PLANURI BUNE”

  “FACEŢI PLANURI BUNE”    By David (duţu) Miclea

PLANUL TREBUIE APROBAT .

Omul rau face planuri rele si Dumnezeu ii zadarniceste planurile lui (dutu)

Omul face multe planuri in inima lui, dar hotararea Domnului, aceea se implineste. – (Prov.19:21)

Un om care vroia sa-si vanda casa i-a cerut unui prieten de-al sau poet sa-i redacteze un anunt pentru ziar. Poetul, care cunostea foarte bine proprietatea, a scris un text foarte frumos laudand toate virtutile casei. Dupa un timp, cand cei doi prieteni s-au reintalnit, poetul il intreaba daca a vandut casa. “N-am vrut s-o fac – raspunse proprietarul – Dupa ce am citit anuntul pe care l-ai scris Mi-am dat seama de minunea ce –o avem!”

In unele ocazii ,avem nevoie de o privire externa,pentru a ne da seama de lucrurile pe care le avem… Daca am aprecia mai mult ceea ce avem ne-am simti mai impliniti

Nu fi nemultumit de  ce primesti,fi fericit caci nu primesti ce meriti !

Inainte de-a nu te mai folosi de planul”A”,fi sigur planul “B” e mai bun caci multi oameni se folosesc de al doilea plan dupa ce au esuat cu primul.

Daca nici planul “B”nu lucreaza Alfabetul mai are inca multe litere,folosestele pe toata,si la urma intoarcete tot la planul “A”.

Consulta-ti planul cu Dumnezeu inainte de toate si iti va reusi planul.(dutu)

Omul  ales la suflet face planuri alese si staruie in planurile lui alese. (Isa.32:8)                                       

   El va reusi cu siguranta.

Omul rau face planuri rele si Dumnezeu ii zadarniceste planurile lui (dutu)            

   Ce planuri faceti voi impotriva Domnului? El le zadarniceste! Nenorocirea nu va veni de doua ori. (Naum.1:9)

*NU FI NEMULTUMIT CA NU PRIMESTI CEEA CE ITI DORESTI,FI FERICIT CA NU PRIMESTI CEEA CE MERITI !!!

mi-am dat seama de minunea ce-o aveam!”
In unele ocazii, avem nevoie de o privire externa pentru a ne da seama de de lucrurile pretioase ce le avem.. Daca am aprecia mai mult ceea ce avem, ne-am simti mai impliniti…..

* NU FI NEMULTUMIT CA NU PRIMESTI CEEA CE ITI DORESTI,FI FERICIT CA NU PRIMESTI CEEA CE MERITI !!! ***

*INANTE DE A FACE UN LUCRU,MAI VERIFICA INCA ODATA PLANUL

1.Daca planul e logic ,daca se poate realiza.

2.Ce prêt trebuie sa depui,ca sa iti implinesti planul…

3.In tot deauna asculta si alta opinie inainte de a face decizia finala.

4.Miciile inbunatatiri a conditilor in care te afli ,iti vor aduce acelasi rezultat – satisfactia

5.Pana la urma fa la planuri ca nimic nu se vor alege din ele.

*Faceti la planuri cat voiti, caci nu se va alege nimic de ele! Luati la hotarari cat voiti, caci vor fi fara urmari! Caci Dumnezeu este cu noi (Emanuel). (Isa.8:10)

Dumnezeu are planul Lui si planul Lui se va implini cu siguranta…

~maiepuţin~

(duţu)

 

Lasă un răspuns

