LUCRĂRILE DUHULUI SFÎNT ÎN VIAŢA UNUI CREŞTIN (6)

 

LUCRĂRILE DUHULUI SFÎNT ÎN VIAŢA UNUI CREŞTIN (6) By David (duţu) Miclea

DUHUL SFÎNT

1.ÎI ADUCE UMPLEREA

Nu va imbatati de vin, aceasta este destrabalare. Dimpotrivafiti plini de Duh. (Efes.5:18)

2.ÎL CONDUCE ÎN TRĂIRE

Acum, dar, nu este nicio osandire pentru cei ce sunt in Hristos Isus, care nu traiesc dupa indemnurile firii pamantesti, ci dupaindemnurile Duhului. (Rom.8:1)

3.ÎL ÎNVAŢĂ

-Dar Mangaietoruladica Duhul Sfant, pe care-L va trimite Tatal in Numele Meu, va va invata toate lucrurile si va va aduce aminte de tot ce v-am spus Eu. (Ioan.14:26).

4.ÎI ADUCE AMINTE

-Dar Mangaietoruladica Duhul Sfant, pe care-L va trimite Tatal in Numele Meu, va va invata toate lucrurile si va va aduce aminte de tot ce v-am spus Eu. (Ioan.14:26)

5. SE ODIHNEŞTE PESTE EL

Daca sunteti batjocoriti pentru Numele lui Hristos, ferice de voi! Fiindca Duhul slavei, Duhul lui Dumnezeu, Se odihneste peste voi. (1Pet.4:14)

VA URMA…                                                                                                             

  ~maiepuţin~     

(duţu)

Lasă un răspuns

