DRAGOSTEA LUI DUMNEZEU.

DRAGOSTEA LUI DUMNEZEU.

*Căutaţi-l pe cel ce Ma scuipat şi spuneţ-I că are un loc în Împărăţia Mea.

*Căutaţi-l pe cel ce a făcut cununa de spini şi spuneţi-I că are o cunună în Împărăţia Mea fără nici un spin.

*Căutaţi-l pe cel ce a luat trestia şi M-a lovit şi spuneţi-I că are un toiag de domnie în Împărăţia Mea.

*Căutaţi-l pe cel ce M-a străpuns cu suliţa şi spuneţi-I că există o altă cale de a ajunge la inima Mea.

*Căutaţi-l pe cel care a bătut cuiele în mîinile şi picioarele Mele şi spuneţi-I că are  mîngăierile Mele pe creştetul lui.

*Spuneţi-I celui care a bătut în batjocură tăbliţa cu Numele Meu că am în ceruri o filă în cartea vieţii pe care scrie:”IERTARE”.

*Căutaţi-I pe cei care au strigat:”RESTIGNEŞTE-L” şi spuneti-le că într-o zi Mă vor auzi spunînd:”VENIŢI BINECUVÎNTAŢI TATĂLUI MEU”…

*Căutaţi-l pe cel care Mi-a dat să beau oţet şi spuneţi-I că Eu sunt Apa Vie, iar cel ce va bea din Apa Vieţii va trăi în veac.

*Căutaţi-l pe Iosif din Arimateea şi pe Nicodim şi spuneţi-le că ce bogaţi sunt primiţi fără ezitare în Împărăţia slavei Mele şi Eu le-am pregătit, nu numai un mormînt săpat în stăncă, ci un tron săpat în singe.

*Căutaţi-I pe preoţii cei mai de seamă şi spuneţi-le că cei ce cred în Cel răstignit la *Golgota vor fi “O SEMINŢIE ALEASĂ ŞI O PREOŢIE ÎMPĂRĂTEASCĂ”

*Căutaţi-I pe toţi şi spuneţi-le că Acela care s-a jertfit va veni în curînd!!!!

~maiepuţin~

(duţu)

Lasă un răspuns

