UN TRABANTIST LA BENZINĂRIE

UN TRABANTIST LA BENZINĂRIE

 

UN TRABANTIST LA BENZINĂRIE

Un trabantist la benzinãrie, cãtre benzinar:
„As vrea doua stergãtoare de parbriz pentru trabantul meu.”
La care benzinarul: „Ok, mi se pare un schimb corect!”

~maieputin~

(dutu)

 

2 gânduri despre „UN TRABANTIST LA BENZINĂRIE

    • trabanturile au fost masini bune pe vremea mea…n-am avut parte sa conduc, dar stiu,aveam niste vecini ungurii care aveau numai trabanturi, erau si taximetristi. Prima mea masina pe care am condus-o in Romania a fost dacia combi prima masina care a aparut in tot orasul pe vremea aceia..a fost o masina f. buna…

Lasă un răspuns

