MAI E PUTIN SI VA VENI…

Isus-Izbăvirea

MAI E PUTIN, SI VA VENI,
CEL CARE VEDE TOATE,
LA BUNI SI RAI VA RASPLATI,
C-O VESNICA DREPTATE.

EL ESTE-N VIATA MEA ACUM,
DAR SI IN CER, DEPARTE,
CAND VOI SFARSI AL VIETII DRUM,
NIMIC NU NE DESPARTE.

AM FOST STRAIN SI CALATOR,
IN ANII TOTI, DE-A RANDUL,
DAR LA AL MEU MANTUITOR,
IMI ESTE INIMA, SI GANDUL.

EU SUNT COPIL AL LUI ISUS,
PRIN EL DEPLIN VOI BIRUI,
NADEJDEA TOATA-N EL AM PUS,
CURAND, CU-AI SAI, MA VA RAPI.

(C.C.C. SLAVIT SA FIE DOMNUL !)

Vezi articol original

Lasă un răspuns

