“NUMAI HARUL!”

“NUMAI HARUL!”

“Numai Harul “!   By Ligia Stanus Ghib

.Vin Isuse drag,din nou la Tine
Sa-ti multumesc ca prin Harul Tau,
Viata mea iti apartine Tie,
Nu merit ce-ai facut Tu pentru mine,
Mi-ai dat viata,si mi-ai dat sa beau din Apa Vie !

Eu nu mai plec Isuse de la Tine,
Nu ma lasa din màna Ta si Harul Tau,
Ca-ci nicaieri ,eu n-am gasit asa iubire,
Sa-si de-a viata si singe Sfànt,sa curga pentru mine !

Da-mi putere din puterea Ta o Doamne,
Sa fiu tare,sa urc pe stànca,sa Te laud,
Si sa m-aplec,sa-ngenunchez la Golgota
Ca sa fiu in cer cu Tine,de-a pururea !

N-am sa uit Isuse niciodata,
Cum m-ai spalat,m-ai curatit de-al meu pacat,
Ca doar prin mila Ta si Harul Tau
De boala cruda,Tu m-ai vindecat !

Nu pot Isuse drag sa uit a Ta iubire,
Ca-ci cu màna Ta m-ai scos de la pierzare,
Cum as putea sa uit,ca prin dragostea Ta cea mare
M-ai primit in bratul Tau,si mi-ai daruit salvare !

Vreau Isuse,cànd pe nori vei revenii,
Sa-ti iei Mireasa si s-o duci in Slava Ta,
Sa fim cu totii din familia mea…
Si cu toti cei alesi de Tine,sus la Golgota !
Amin !

~maiepuţin~

(duţu)

Lasă un răspuns

