Iată unde duce scumpirea carburanţilor in Romania !

Iată unde duce scumpirea carburanţilor in Romania !
Iată unde duce scumpirea carburanţilor! Un român care s-a stropit cu benzină n-a mai apucat să-şi dea foc, fiindcă trecătorii i-au furat hainele!

Iată unde duce scumpirea carburanţilor! Un român care s-a stropit cu benzină n-a mai apucat să-şi dea foc, fiindcă trecătorii i-au furat hainele!

Omul se gândeşte că putea păţi şi mai rău, de pildă să-i dea cineva una în cap ca să-i ia hainele îmbibate cu benzină

Caz incredibil chiar în centrul Capitalei! Marin Pavăză, un cetăţean de 30 de ani, tocmai se stropise cu benzină şi se pregătea să-şi dea foc în faţa Guvernului României în semn de protest când şi-a dat brusc seama că a rămas doar în chiloţi şi şosete fiindcă hainele îmbibate cu preţiosul carburant i-au fost furate de cineva care apoi probabil le-a stors în rezervorul maşinii.

Mă scobeam prin buzunare după un foc”, povesteşte, necăjit, protestatarul, “când mi-am dat seama că nu mai am buzunare fiindcă mi-au luat hainele de pe mine. Trecătorii au făcut asta, şi nu eram în Ferentari, eram în Piaţa Victoriei! Eu înţeleg, băi nene, că s-au scumpit carburanţii, da nici aşa, să ajungem să nu mai poţi să-ţi dai foc în stradă! Bine că nu mi-a dat şi una în cap să mă jefuiască!

Poliţia îi caută pe făptaşi, cercul de suspecţi fiind extrem de restrâns: persoane care au cel puţin  un litru de benzină în rezervorul maşinii. Pe de altă parte, pentru ca astfel de situaţii să nu se mai repete, autorităţile le recomandă celor care vor să-şi mai dea foc în semn de protest să nu mai folosească carburanţi scumpi, care-i fac victime sigure ale hoţilor, ci gaz lampant sau alte substanţe inflamabile ieftine.

Sursa:http://www.audvoci.ro/actualitate/iata-unde-duce-scumpirea-carburantilor-un-roman-care-s-a-stropit-cu-benzina-n-a-mai-apucat-sa-si-dea-foc.html

Lasă un răspuns

