Rugă!

Rugă!

Mai dă-mi o poezie Doamne!
Dar una sfântă, ca să-nvie!
Pe-acei ce zilnic mor de foame;…
Şi, … sunt uitaţi de ierarhie.

Mai dă-mi o poezie Doamne!
Dar una sfânta să trezească,
Pe cei ce ştiu doar să condamne;
Şi uită adesea să iubească.

Mai da-mi o poezie Doamne!
Dar una sfânta să ne fie,
Un glas divin, şi el să-ndemne!
La fapte noi de vitejie.

Mai da-mi o poezie Doamne!
Dar una sfânta să păzească,
Pe acei ce-n tine vor s-adune;
Azi naţiunea românească.

Mai da-mi o poezie Doamne.
Lumină-n noapte să ne fie!
Un vers mai sfânt ce să răsune,
Şi-n noi s-aducă veşnicie.

By Florin Andronic
~maieputin~

(dutu)

 

Lasă un răspuns

