CONFRUNTARI…

CONFRUNTARI…

Zilnicele confruntari …
Si totusi, faca-se voia ta Tata

Confruntari
Voia mea-i Doamne, sa am tot acum Ambitii, renume ce tot va fi scrum
De doruri nebune, si scopuri rapus
Sfinteste-ma Tata, si da-mi un raspuns

Raspunsul
Voia Mea sfanta, e tu sa fii sfant
Lumina si sare, in lume prin cant
Prin viata-ti traita, la semeni vestesti
Aceasta Mi-e voia, asa sa traiesti

Un om lepadat si zdrobit fii in fire
Si ea rastignita, da zilnic iti fie
Atunci esti mai tare ca omul razboinic
Stapan esti pe sine, cu duhul statornic

Dar eu am dorinte, o voie a mea
Si firea se zbate, sa moara n-ar vrea
Tu lutul din mine, mereu modelezi
Aceasta Ti-e voia, asa Tu lucrezi?

Isus cand pe cruce, in cuie a stat
In voia-Mi prea-sfanta, cu ea S-ambracat
Iar tu I-ai fost miza, si rodul ceresc
Urmeaza-I dar pilda, smerit te doresc

O tu suferinta, mai vino din nou
Si daltuie-n mine un om si mai nou
Curat cristalin, eu un vas vreau sa fiu
De cinste, de slava, al cerului fiu

Voia Ta sfanta se faca! eu vreau,
Dorinta si eu-l din mine le dau
In cer, pe pamant, Tu esti Domn si stapan!
Acesta sant Doamne, ma vrei? ma supun.

Compusa calatorind spre Ohio din San Antonio Tx.
10/5/2013  Fiti binecuvantati   By  Daniel Jurge

~maieputin~

(duţu)

Lasă un răspuns

